Saturday, July 30

Tak puas hati pasal,,,

Baru2 nie aku pegi klinik kerajaan,, Nak wat pemeriksaan gigi,, Lame gak la aku da tak pegi,, Actly, bende simple jer,, Tp simple2 pon aku stil tak puas hati,, Cam nie,, Da msok dlm klinik, aku pon pegi la kaunter pendaftaran,, pas die tnye aku penah datang ker tidak, n then aku pon bagi la IC merangkap kad pengenalan aku,, Cop2,, Aku bagi kad pengenalan aku dulu baru dia tanye,, N lupe nak mention, the staff is a guy,, N then dia suh aku tunggu sebelom name aku dipanggil,, Sampai gilirin nama aku pon dilaungkan,, Bangga beb nama kene panggil,, Mslh die kt cni, kenapa student cam aku dikenakan byrn pendaftaran sebyk RM1,, Memanglah macam xde ape,, RM1,, Tapi kalo da 10 kali pegi, tak ker dah jadi RM10,, Ley wat beli topup tu,, Siap aku nak tunjukkan kad pelajar lagi,, Tapi yang die mintak, surat sekolah,, Ape bijak sangat orang tu,, Aku belajar dekat Universiti, mane datang surat sekolah aku nak cekau,, Las week aku pegi Hospital Besar Seremban just tunjuk kad matriks jer, tak payah bayar apa-apa pun,, Aku tak paham betol sistem kat Malaysia,, Dekat situ tak kena, dekat sini kena pulak,, Asal lain ker Hospital Besar dengan Klinik Kesihatan,, Tak paham betol aku!!

No comments:

Post a Comment