Sunday, July 31

New Day, New Month

Holla,, Time nak update blog nie buleh pulak anak buah aku tengok 'Dora The Explorer',, Tu yang terbawak-bawak sikit tu,, Hehehe~~ =P
Assalamualaikum,, Sedar tak sedar, ada dalam lebey kurang 4 jam lagi sebelom setan-setan dirantai dan dikurung,, Dan bermula tugas kita sebagai umat Islam sejati tok menunaikan kewajipan Rukun Islam yang ke-4,, Apa lagi kalau bukan POSE,,
And macam biasa setiap kali bulan pose, mesti ade kelainan yang aku rase,, Samade dari segi tempat, mase, dan  juga orang-orang sekeliling,, Tahun lepas aku berpose kat KL,, Dua tahun lepas kt PD,, So, tahun nie aku dapat balik merasa berpose kat kampung halaman aku,, Dari awal Ramadhan sampai abes insyaAllah,, And setiap kali bulan Ramadhan, mesti banyak peristiwa yang jadi,, So, tuk kali nie, aku harap and berdoa hopfully aku n sekeluarga dapat jalani ibadah berpose nie dengan suasana yang diredhai and dirahmati Allah s.w.t.. Amin,,
And tuk geng-geng aku, tak sabar nak berbuka ngan korang,, Will be set up later,, K la,, Till next post, chow!!

No comments:

Post a Comment